Mūsu stratēģija
Ewopharma koncentrējas uz divām galvenajām darbības jomām: farmāciju un patērētāju veselību. Saskaņā ar mūsu kompānijas vērtībām mūsu mērķis ir sniegt slimniekiem un citiem klientiem nepieciešamos jaunos medikamentus. Mēs to darām, veidojot tiltus farmācijas kompānijām un preču zīmoliem no visas pasaules uz piekļuvi tirgiem Centrālajā un Austrumeiropā, kā arī Šveicē. Mēs veidojam un īstenojam veiksmīgas mārketinga stratēģijas, kas paredzētas specializētiem, reto slimību un slimnīcu medikamentiem, kā arī veselības aprūpes produktiem.
Farmaceitiskie līdzekļi
Farmaceitiskie līdzekļi ir būtiskākais un visātrāk augošais Ewopharma segments. Tajā mēs koncentrējamies uz inovatīvām, specializētām zālēm, kas dod ievērojamu klīnisko labumu un vērtību, pirmkārt, tādās galvenajās jomās kā gastroenteroloģijā, neiroloģijā, imunoloģijā un onkoloģijā. Mūsu recepšu zāļu stratēģija ir virzīta uz mūsdienīgiem, medicīniski daudzsološiem produktiem tādās jomās, kurās patērētājiem novērots augsts neapmierināto vajadzību līmenis, kā arī uz patentētiem un citādi skaidri diferencētiem produktiem.
Veselības aprūpes līdzekļi
Aizvien vairāk cilvēku rūpējas par savu un savas ģimenes veselību, lietojot bezrecepšu medikamentus. Ewopharma tiecas pēc iespējas plašākam pacientu un klientu lokam mūsu mērķa tirgos sniegt pieeju drošiem, inovatīviem un bez receptēm pārdotiem veselības aprūpes produktiem, kas var nodrošināt veselīgu dzīvesveidu un uzlabot ikdienas dzīvi. Mēs to darām gan ar partneru, gan saviem preču zīmoliem, piem., Revalid®, tādās jomās kā matu izkrišanas ārstēšana un matu kopšana, gremošanas sistēmas veselība, kā arī klepus un saaukstēšanās slimības.